Děkujeme za pochopení.
J58i83ř71í 20Ř15e11z43n56í52k
Problémem je, že Rusko má velké díry v pokrytí vlastního území radarem.
V48o98k24o35u78n 37V17l68a74d82i45m91i42r
A co si predstavujete pod takovym "pokryti vlastniho uzemi radarem" pane docente?
Z90b30y44n71ě56k 56H93l68á98s12n66ý
Teda 10 mega výkon? Radar z Migu 25 prý na 300m zabil králíka, ( podle pilotů ), tak si nedovedu představit třeba husu, která by prolétla 200m před anténou. Pečený škvarek?
J43i43ř42í 37H86e26r95m47á84n54e51k
A některé radary prý zabíjejí i muže. Ne fyzicky, jako celek (i to by se asi mohlo stát), ale jejich dětské schopnosti.
Mimochodem, před skoro 60 lety jsem si jako dítě četl o budoucnosti a také o mikrovlnkách. A strašně mě, jako dítě, pobavilo, že ta trouba musí mít hlídače, policajta, aby si člověk neupekl ruku. Nebolí to.
J65i86ř70í 85H22e52r50m54á88n78e66k
Opravdu zajímavé:
1. Ruský radar: "Studená válka skončila, ale zřejmě ne pro všechny. Putinovo Rusko ji stále vede.
Zdroj: http://gill.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571070
2. A americký radar v Česku, to byla holubice míru, že?
J50i80ř89í 69H38e86r10m58á20n49e95k
Ono se to při tom kopírování vždycky začerní a pak se tam již nedá psát:
Takže ještě jedna připomínka: Z území USA někdo rušil výkonem ne vyšším, než 1 kW ruský radar, na druhém konci zeměkoule s výkonem 1MW a více.
To je 1000x více (tři nuly proti šesti nulám platí i ta oceánem)
Nejmenoval se ten člověk Hans Christian Andersen?
L56a90d45i93s78l80a57v 86C97e16n86d48e63l56í11n
hezký, takový tajemný
ale, to je ukrajinský datel , je na území ukrajiny, to by ti chochlové dali
A43l50e27š 54G23i87l76l
Je to Ruský datel na území dnešní Ukrajiny. Ekologická zátěž po sovětech je ukrajinský problém, ale nic, čím by se chtěli Ukrajinci pyšnit a dávat tomu přívlastek "ukrajinský".
- Počet článků 245
- Celková karma 17,59
- Průměrná čtenost 1413x
Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.
Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.
Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.
Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.
Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...
Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.
Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.