Děkujeme za pochopení.
J55i18ř83í 94Ř70e41z13n10í72k
Problémem je, že Rusko má velké díry v pokrytí vlastního území radarem.
V68o59k87o43u26n 52V42l71a65d33i88m24i63r
A co si predstavujete pod takovym "pokryti vlastniho uzemi radarem" pane docente?
Z46b41y65n92ě98k 30H43l74á63s61n40ý
Teda 10 mega výkon? Radar z Migu 25 prý na 300m zabil králíka, ( podle pilotů ), tak si nedovedu představit třeba husu, která by prolétla 200m před anténou. Pečený škvarek?
J43i51ř51í 67H24e63r66m24á49n54e96k
A některé radary prý zabíjejí i muže. Ne fyzicky, jako celek (i to by se asi mohlo stát), ale jejich dětské schopnosti.
Mimochodem, před skoro 60 lety jsem si jako dítě četl o budoucnosti a také o mikrovlnkách. A strašně mě, jako dítě, pobavilo, že ta trouba musí mít hlídače, policajta, aby si člověk neupekl ruku. Nebolí to.
J29i26ř39í 82H33e48r94m44á91n71e52k
Opravdu zajímavé:
1. Ruský radar: "Studená válka skončila, ale zřejmě ne pro všechny. Putinovo Rusko ji stále vede.
Zdroj: http://gill.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571070
2. A americký radar v Česku, to byla holubice míru, že?
J76i41ř82í 65H96e14r96m57á10n74e11k
Ono se to při tom kopírování vždycky začerní a pak se tam již nedá psát:
Takže ještě jedna připomínka: Z území USA někdo rušil výkonem ne vyšším, než 1 kW ruský radar, na druhém konci zeměkoule s výkonem 1MW a více.
To je 1000x více (tři nuly proti šesti nulám platí i ta oceánem)
Nejmenoval se ten člověk Hans Christian Andersen?
L73a57d11i65s74l73a19v 49C50e71n73d78e14l14í90n
hezký, takový tajemný
ale, to je ukrajinský datel , je na území ukrajiny, to by ti chochlové dali
A23l44e97š 58G79i25l84l
Je to Ruský datel na území dnešní Ukrajiny. Ekologická zátěž po sovětech je ukrajinský problém, ale nic, čím by se chtěli Ukrajinci pyšnit a dávat tomu přívlastek "ukrajinský".
- Počet článků 245
- Celková karma 17,64
- Průměrná čtenost 1413x
Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.
Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.
Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.
Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.
Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...
Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.
Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.