Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

A tohleto nám vládne!!!

Pro upřesnění: Nejde o to jestli jet nebo né, ale o to jak se naši nejvyšší představitelé chovají. Jako by jim tento stát patřil.... (viz výraz ministra Picka: "já to zaplatím" - z našich daní!!)

4 1
možnosti
Foto

O51t13a38k94a74r 24S11e83k78l

7. 12. 2013 16:48

Ten Pickův výrok mi vadí nejvíce. Jinak normální pracovní debata , o tom Zemanovi mohli mluvit daleko hůře -:) !

K tomu Pickovi : na sto procent tam poletí vojenský speciál s tím, že jde vlastně o výcvik pilotů pro boj v pouštních podmínkách......

1 0
možnosti
KN

K94a93r21e31l 32N32o98v75á45k

7. 12. 2013 14:41

Není vhodné jezdit na pohřeb teroristu, rasistu, kamaráda různých diktátorů, kterého manželka je násobná sadistická  vrahyně.

5 1
možnosti
DK

Prave ze oni to nevytrubovali do TV, proste se to tam dostalo. A jinak...pisete o sobe, ze jste cestovatel...Pokud jim opravdu jste, pak dobre cite, ze ve svete nikdo Ceskou republiku nezna...V podstate se nemusime bat o to, ze bychom meli v Africe nejakou ostudu. Je to stejne jako bych vam rekl, ze Oldrich Jiracek se vcera desne ozral a poblil... rika vam to neco?

1 1
možnosti
Foto

A74l12e16š 42G10i32l56l

8. 12. 2013 7:27

Nechci říkat, že jsem to říkal, ale říkal jsem to. Tohle je prostě mezinárodní ostuda par excellence horší než Klausovo pověstné pero, a jestli jste měl pocit, že to nikoho nebude zajímat, tak nebyl opodstatněný. Už o tom píšou v novinách od Slovenska po Austrálii.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky