Děkujeme za pochopení.
M50i27k31e 38G69i33l71l
S ČSA jsem neletěl nikdy, pouze jednou se Smartwings do Říma. Náhoda? Nemyslím si - snad nikdy nebyli a nejsou po žádné stránce nejlepší variantou.
D79a79n 74P17o10s66p56i46s44i62l
Ja toho mam nalitaneho spoustu, ale s CSA jsem letel jenom 4x (naposledy na podzim 2018) sice nic moc, ale kupodivu po kazde v pohode, i kdyz jednomu letadlu se porouchala navigace a museli jsme se vracet od hranic CR zpet do Prahy, ale nahradu ato celkem brzy CSA zvladla, jenom pri novem nastupu byl urcity slendrian ktery trochu rozladil cizince. Muj snad nejlepsi ba dalo by se rict nejfantasticnejsi let byl v unoru 1978 s Cathay Pacific z Hong Kong-u do Bangkok-u, ale to byla jina doba anaprosto jiny pristup k cestujicim , ovsem na druhe strane byly take jine ceny letenek. Cena za nase letenky Kodan-Tokyo v roce 2015 byla dokonce o 18% ! nizsi ve stejne mene, nez pri letu na same trase v roce 1986.
M77i45r24o31s43l13a39v 31H91e29r74a76n
Alesi to verim ze mel Patrik zazitek hehe Hlavne ta snidane v 3h rano Jen dotaz, chybi mi upresneni, proc je nutnost letat z Prahy? Kvuli salonkum? Jsem cestovatel a vzdy jsme litali mezinarodne z jinych mest, casto Budapest jelikoz lety z Prahy meli vzdy predrazene. Ten nuceny hotel by me asi trefilo. Zvyk ala napise se nejaka adresa a na miste se najde hostel az tam
A63l77e94š 82G46i41l25l
"Vždy jsme", "Často jsme" a "Zvyk ..." z doby předcovidové v době covidové moc nefungují.
Důvod proč s ČSA je uvedený v článku. Pokud znáte o nějaké šikovnější kombinaci, jak se s ČSA dostat na Island, rád se nechám poučit.
J76i13ř49í 83H27o38l24e73č28e18k
A ještě něčemu se v Čechách divíte ?
M16a23r90e16k 76P13a95w
Mám cca 190 tis. mil a udělám s nimi co? Udělám s nimi h...o...
A12l47e20š 39G14i83l20l
Leťte na Island, to je asi nejlepší co se teď dá s mílemi udělat... bez ohledu na to co píšu v článku (články popisující krásy Islandu budou následovat v srpnu)
A15l88e65š 13G83i18l42l
Tomu taky úplně nerozumím, já mám pražské letiště docela rád.
K55a76m45i57l 58Š59t39ě28p33á70n35e45k
Za minulého socialismu se takové věci běžně stávaly. A v socialismu 4.0 bude i hůř.
M87i24l89o14š 44T23r34p10i36š11o77v52s33k16ý
Lítá v business a potřebuje voucher? Ten jen pro chudý.
R28a11d34k35a 12J91o94h62n55o70v73á
V 90. letech ještě měl systém sbírání mílí smysl, manipulační poplatek za vystavení bonusové letenky byl do 400 Kč, a to v době, kdy se standardní cena takové letenky pohybovala mezi 8 a 12 tisíci Kč.
Před pár lety ČSA měnily systém sbírání mílí a k určitému datu bylo nutno vyčerpat stávající míle, aby nepropadly. Vyšlo to na 2 letenky do Říma, termín byl rok na vyčerpání.
Výsledek: Na celý rok nebylo žádné volné místo na bonusové letenky, ale navíc, i kdyby bývalo bylo, tak poplatky spojené s vystavením bonusové letenky, k nim připočítané letištní poplatky, palivový příplatek, bezpečnostní příplatek a nevím co ještě, vyšly o 1000 Kč dráž, než běžná letenka jiného dopravce na téže lince, dostupná i v preferovaném termínu.
Neletět s ČSA byl největší bonus, který jsem tím získala.
A86l94e24š 49G59i51l88l
Ony se míle v poslední době vyplatily jedině na exotické destinace: Soul, možná blízký východ, nebo v businessu a optimálně ne s ČSA, ale s partnery. Za cenu economy se dalo letět v business. Ale byla to kolikrát strašná práce a několik hodin i dní hledání.
G25u84s30t88a59v 17S15a53z97y91m34a
Já ČSA pamatuji z letu Praha-Mnichov-Peking s 3 měsíčním synem a kočárkem. S ČSA do Mnichova, z něj KLM.
V Praze: problém na přepážce před odletem, otrávená letuška, dítě bude na klíně řekla, protože první rada sedadel je obsazená (na tu stěnu se v civilozovaných aeroliniích zavěšují poslýlky- zdarma a personál se vám věnuje). Pro kočárek přišel otrávený zaměstnanec. Ptal se, jestli prošel rentgenem Zpozdil let a nasraně kočárek odnesl. Při přistání v Praze se kočárek objevil na pásu po zavření Gatu a mojí dost nasr*né urgenci.
Světová praxe: jedete s dítětem v kočárku až do chobotu u letadla. Tam čeká zřízenec, který ho dá do nákladního prostoru jako poslední věc, aby, když přistanete, Vám ho jiný zřízenec přinesl při vystupvání z kabiny letedla. O vnitrostátních letech v Číně nemluvě.
Jsou to snad nehorší aerolinky na světě, jak servisem, tak vynucováním různých dotací ze státního rozpočtu, teplým místečkem pro ekonomy, kteří nehledí na výdaje. O toto dno se dělí rovným dálem se Smart Wings a bohužel docela létají z Pražského letiště.
F51i40l37i92p 97S67i42r50o34t68e28k
S KLM z Mnichova do Pekingu a do Mnichova s ČSA? Víte to jistě?
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky