Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zajímavé no. Podle mě nemá moc cenu polemizovat, který způsob dopravy je lepší, protože to hodně záleží na osobních preferencích a taky o gustu se nedisputuje. Někdo bere cestu do destinace jen jako nutnost přepravy, někdo už jako dobrodužství samo o sobě. Osobně bych určitě alespoň jednu trasu tím vlakem zkusil, už jen kvůli zajímavému úseku po chorvatském území (alespoň podle mapy to vypadá zajímavě). Ovšem měl bych trochu hrůzu z představy neustálých českých přiožralých prupovídek nesoucích se vagónem až do druhého dne odpoledne.

1 0
možnosti
JZ

Jinak pobavila mě docela poznámka "já už byl v Číně, Rusku i Indii (nebo kde) a tohle opravdu není lůžkový vůz.;-D Jakoby snad srovnání s těmi státy na to mělo vliv. Ale když už jsme u toho, jak je vlastně u nás definován lůžkový vůz? Já myslel, že to musí být tři lůžka z hrubší a pohodlnější vrstvy nad sebou. Čtyř a šestimístná deska je už vždycky lehátko. Srovnání s Ruskem pak trochu pokulhává, protože tam je lůžko definováno zase jako nejvýš čtyřmístné uzavřené kupé s hrubými lůžky. No a pokud se Regiojet zavedl vlastní definici, pak mu nelze nic vyčítat. Nakonec informace o zvolené třídě s fotkou dává na webu k dispozici, takže člověk předem ví, do čeho jde. Ale třeba se ve výše uvedených informacích mýlím a dnes už je to jinak....

4 2
možnosti
OD

Tohle musí být parafráze stížnosti pana Homolky po návratu z ROH rekreace.

Nebo to snad myslíte vážně? I vy dobrodruhu!

1 8
možnosti
Foto

A48l34e81š 73G71i87l28l

16. 6. 2021 15:53

Která část textu vypadá, že není myšlena vážně?

11 0
možnosti
TS

Ono jezdit do předraženého Chorvatska je blbost a jet vlakem dvojnásobná 

0 6
možnosti
Foto

A20l28e23š 51G78i86l68l

16. 6. 2021 15:56

Ono ovšem těch přímořských destinací, kam se dá dojet levně vlakem nebo za 10 hodin autem mnoho není.

7 0
možnosti
VB

Já jsem jel do Chorvatka vlakem s ČD, kdy se auto vezlo sebou. Vyjel jsem z autem z Brna do Prahy, kde se vagonovalo a po 6 hodinách jsem byl zase v Brně na Hl. n. Cesta výborná, hlavně v jídelním voze. Neměli jsem lůžka ani lehátka, ale naštěstí jsme v kupé byli sami.

Po tom, co jsem z Chorvatska jel 22 hodin (uzavírání tunelů) a okradli mě při placení mýta, tak jsem po cca 10 pobytech na tuto zemi zanevřel a jedině Itálie.

8 1
možnosti
TS

V Chorvatsku člověk vidí jen natažené ruce  a jenom plať a za každou blbost.

4 3
možnosti
JJ

J24a37k19u60b 41J60e35n79č19a

16. 6. 2021 15:10

Pravidelni cestujuci sa zase moze opytat, co je lozko u CD? WLAB? WLABmee?WLABmee od WGSKE? Prvy je obycajna kozenka a dlho jazdili na Excelsiore resp ako nahrady na EN SR-CR. Lehatko si zase clovek ustelie sam, u RJ tam byva pravidelne 6 ludi, takze rozdiel oproti lozku tam je, aj ked sa jedna o tie iste vozne. Uvidime, ako to bude vyzerat, ked zacne jazdit denne, to uz sa zvysi potreba voznov. K stavu infra, bohuzial od rozpadu Juhoslavie je zeleznica vo vsetkych krajinach na okraji zaujmu, ostatne tomu zopoveda aj jej stav a rychlost jazdy. S tym neurobi nic ani OeBB alebo RJ. Co sa tyka sluzieb, ak je vlak plny, tak stevardi velmi nestihaju, ale to plati aj pri SC, u RJ sa aspon ciastocne doplnaju zasoby v Havirove, ale teraz cestou nema zakladnu, kde by sortiment doplnil. Urcite by som sa teda nespoliehal len na obcerstvenie vo vlaku.

3 0
možnosti
ŠM

díky, připomíná mi to jízdu vlakem z Prahy do Varny....v dobách hluboké totality...trvala jen o dalších 24 hodin déle....:-/

16 0
možnosti
VK

No a v Rumunsku taky odpojili zrovna náš vagon :-/

1 0
možnosti
PK

No vida, myslel jsem si jaká to bude vlakem pohodička:-)

5 0
možnosti
Foto

A60l64e87š 12G50i29l46l

16. 6. 2021 10:30

Tak ona je to pohodička. Dlouhá pohodička. A když víte, do čeho jdete, a zařídíte se podle toho (třeba si vezmete něco k jídlu, což my jsme neměli, protože to u Regiojetu nebývá potřeba).

1 0
možnosti
Foto

A přesto je o tenhle způsob dopravy k Jaderskému moři zájem.

0 0
možnosti
JH

Také bývám dost přecitlivělý:-)

0 0
možnosti
Foto

A20l44e38š 45G74i27l74l

16. 6. 2021 10:41

:-) ne že by to bylo k nepřežití, jen jsem zažil lepší (i horší) cesty a chtěl bych, aby případní zájemci měli informace o reálném stavu, ne jenom propagandu Regiojetu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky