Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Problémem je, že Rusko má velké díry v pokrytí vlastního území radarem.

0 0
možnosti

A co si predstavujete pod takovym "pokryti vlastniho uzemi radarem" pane docente?

1 0
možnosti

Teda 10 mega výkon? Radar z Migu 25 prý na 300m zabil králíka, ( podle pilotů ), tak si nedovedu představit třeba husu, která by prolétla 200m před anténou. Pečený škvarek?:-)

0 1
možnosti
Foto

A některé radary prý zabíjejí i muže. Ne fyzicky, jako celek (i to by se asi mohlo stát), ale jejich dětské schopnosti.

Mimochodem, před skoro 60 lety jsem si jako dítě četl o budoucnosti a také o mikrovlnkách. A strašně mě, jako dítě, pobavilo, že ta trouba musí mít hlídače, policajta, aby si člověk neupekl ruku. Nebolí to.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu zajímavé:

1. Ruský radar: "Studená válka skončila, ale zřejmě ne pro všechny. Putinovo Rusko ji stále vede.

Zdroj: http://gill.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571070

2. A americký radar v Česku, to byla holubice míru, že?

3 2
možnosti
Foto

Ono se to při tom kopírování vždycky začerní a pak se tam již nedá psát:

Takže ještě jedna připomínka: Z území USA někdo rušil výkonem ne vyšším, než 1 kW ruský radar, na druhém konci zeměkoule s výkonem 1MW a více.

To je 1000x více (tři nuly proti šesti nulám platí i ta oceánem)

Nejmenoval se ten člověk Hans Christian Andersen?

1 2
možnosti

hezký, takový tajemný

ale, to je ukrajinský datel , je na území ukrajiny, to by ti chochlové dali

0 1
možnosti
Foto

A51l45e34š 98G27i75l28l

9. 12. 2016 8:59

Je to Ruský datel na území dnešní Ukrajiny. Ekologická zátěž po sovětech je ukrajinský problém, ale nic, čím by se chtěli Ukrajinci pyšnit a dávat tomu přívlastek "ukrajinský".

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 16,84
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky