Děkujeme za pochopení.
J95i50ř62í 23Ř22e18z96n25í83k
Problémem je, že Rusko má velké díry v pokrytí vlastního území radarem.
V36o76k20o84u75n 74V33l36a98d94i51m80i79r
A co si predstavujete pod takovym "pokryti vlastniho uzemi radarem" pane docente?
Z43b46y79n28ě43k 41H81l84á23s64n41ý
Teda 10 mega výkon? Radar z Migu 25 prý na 300m zabil králíka, ( podle pilotů ), tak si nedovedu představit třeba husu, která by prolétla 200m před anténou. Pečený škvarek?
J61i15ř18í 86H97e17r93m17á74n17e61k
A některé radary prý zabíjejí i muže. Ne fyzicky, jako celek (i to by se asi mohlo stát), ale jejich dětské schopnosti.
Mimochodem, před skoro 60 lety jsem si jako dítě četl o budoucnosti a také o mikrovlnkách. A strašně mě, jako dítě, pobavilo, že ta trouba musí mít hlídače, policajta, aby si člověk neupekl ruku. Nebolí to.
J61i35ř71í 68H35e33r29m25á44n29e75k
Opravdu zajímavé:
1. Ruský radar: "Studená válka skončila, ale zřejmě ne pro všechny. Putinovo Rusko ji stále vede.
Zdroj: http://gill.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571070
2. A americký radar v Česku, to byla holubice míru, že?
J89i63ř83í 11H20e23r21m78á32n70e66k
Ono se to při tom kopírování vždycky začerní a pak se tam již nedá psát:
Takže ještě jedna připomínka: Z území USA někdo rušil výkonem ne vyšším, než 1 kW ruský radar, na druhém konci zeměkoule s výkonem 1MW a více.
To je 1000x více (tři nuly proti šesti nulám platí i ta oceánem)
Nejmenoval se ten člověk Hans Christian Andersen?
L46a38d90i11s43l15a72v 52C47e28n28d92e71l71í56n
hezký, takový tajemný
ale, to je ukrajinský datel , je na území ukrajiny, to by ti chochlové dali
A92l49e95š 42G38i75l96l
Je to Ruský datel na území dnešní Ukrajiny. Ekologická zátěž po sovětech je ukrajinský problém, ale nic, čím by se chtěli Ukrajinci pyšnit a dávat tomu přívlastek "ukrajinský".
- Počet článků 245
- Celková karma 17,59
- Průměrná čtenost 1413x
Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.
Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.
Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.
Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.
Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...
Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.
Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.