Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před cca 5 lety mě zaujal blog německého vlakového nadšence o extrémně levné cestě do Vladivostoku. Tento pán si zaletěl do Vídně a taxíkem dojel potom do Bratislavy. Tady již měl zakoupený 30-ti denní lístek City Star. (Tento stál 35 Euro a platil 30-dní a Vy jste si mohli vypsat trasu s přestupy z jakéhokoliv slovenského nádraží do jakéhokoliv ruského). Při troše námahy by to šlo jistě i dnes vyhledat na netu.

0 0
možnosti

P.S. : Bylo to na základě nějaké nové dohody mezi slovenskými a ruskými železničáři.

Místenky mu to o něco prodražily, ale na rozdíl od tvrzení v článku, zase psal, že je všude nekupoval. Že by byly nepovinné?

0 0
možnosti
Foto

Díky za tento článek.

Transsibiřskou magistrálu jsem si projel jen virtuálně, na jednom webu se nachází celá trasa nasnímaná z okna. Samozřejmě, není to ono, ale když se tam člověk nedostane, vezme tím zavděk.

0 0
možnosti

Mne se zase libila trasa Bergen - Oslo na youtube. Parada toto.

0 0
možnosti
Foto

Hezké vyprávění. Shodou okolností jsem nedávno zachytil odkaz na stránky, které provozují nadšenci, kteří pátrají v místech stavby tzv.  Mrtvé trati - transpolární železnice budované vězni Gulagu v letech 1947 - 1953. Ta měla v délce 1450 kilometrů spojit města Salechard a Igarka. Nebyla nikdy dokončena, nicméně až po přečtení jejich reportáže člověku dochází, co to znamená v tamních podmínkách stavět železniční trať. Pro členy expedice bylo téměř nadlidským úkolem se vůbec do místa dostat a zdokumentovat ho, co to asi muselo být tu trať v zimních podmínkách budovat.

http://gulag.cz/virtualni-prohlidka-gulagu.html

1 0
možnosti

také jsem to četl, neskutečné prostředí

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS