Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy napsal jste az moc dlouhy clanek o nicem, ale na to hlavni jste zapomnel.  Jak dlouho musi clovek prosedet u internetu, nez narazi na takovou chybycku od Alitalie. A jaka je taktika. Vim, byl o tom nedavno clanek na Idnes-cestovani, ale stejne.

0 0
možnosti

Vemete mě někdy s sebou? :)

jela bych hned a právě jedině takhle na pár dní a nebo na dlouho, ale se psem :D

Ale bohužel moji kamarádi toto mé nadšení nesdílí a tak se párkrát do roka na prodloužený víkend vydávám do hor alespoń s Alpinou.

0 0
možnosti

Ahoj Aleši, blahopřeji Ti k blogu :-) Jsem na tom stejně, rozdíl je jen v tom, že preferuji cestu autem z ČR. Naposledy Ingušsko, Čečensko, Dagestán, moje oblíbená Gruzie a Arménie, Ázerbájdžán/Náhorní Karbach, Abcházie či Kosovo. Chystám Írán, Irák a Pákistán. Autem, jak jinak :-)

Rozdíl je jen v tom, že já si cestování vylepšil o "byznys". Na zavolání sedám do auta a jedu zachraňovat Čechy nebo Slováky, kterým někde klekne auto anebo se potřebují  dostat domů a letecky to nejde. Mám výlet, auto se zaplatí a já resetuji mozek. :-) Není moc šílenců, kteří jsou schopni jet autem třeba do Novosibirska a zpět na otočku a za den ujedou 2000 km (jsou-li dobré podmínky), takže to je moje "konkurenční" výhoda ;-D

Dovolená je jen jedna a musí se rozdělit mezi rodinu a cestovatelskou drogu.

2 0
možnosti

P50a40v91e94l 20N56o22v72á31k

27. 11. 2013 19:41

mohl by jste se trošku rozepsat o tom vašem přivídělku? Celkem by mě zajímalo jak často takhle jedete na výlet a kde na vás lidi vlastně seženou kontakt :) ale jinak taky dobrý šílenec :)

0 0
možnosti

P52a70v29e66l 75N87o28v88á13k

26. 11. 2013 23:24

tak pod tohle to se rád podepíšu. Myslím že je to pořád lepší než sedět doma jako většina mích vrstevníku, kteří pořád melou o tom že by taky jela, ale když dojde k věci tak tisíc výmluv proč to zrovna nejde a nakonec jedou na týden v letě do egypta. Osobně jsem zhruba 5-6x do roka prostě někde pryč na prodloužený víkend. Přesně jak se píše naspořený přesčasy na to padnou. A jednou do roka na delší výlet. Nic jiného mi nezbývá. Nemůžu vypadnout na půl roku jen tak pryč i když taky už začínám mít takový cukání aspon jednou za život vyrazit na rok pryč :-)

0 0
možnosti

Kdysi jsem od jednoho českého cestovatele slyšel zajímavou myšlenku:

Někdo projde za tři dny Beskydy a objeví tam úžasné věci. Pitomec může cestovat celý rok po Světě a stejně tam objeví jen samé pitomosti.

5 0
možnosti

Ja takovym jako jste vy rikam "sberatel razitek" :-)

Ale v zasade to jako zpusob cestovani neodsuzuji, pokud clovek neprezentuje zkusenost jako "projel jsem Indii". Stejne jako vy se priznavate ze nemate na pulrocni cestu, ja zase nemam na tu kratkou, proste to neumim a nejsem schopen si z takove cesty ani naznakem odnest "vklad" - na pamatku o 500m vedle uz nemame cas, nevideli jsme zapady ani vychody slunce, nezastavili jsme se podruhe, potreti ve stejnem podniku (kdy se konecne majitel osmelil a rozkecal se), nevyslovitelne otazky "co je za dalsim kopcem?", zkratka serie momentu vytrzenych z kontextu.

Kdyz jsem minuly mesic "musel" do Milana, Bergama a Janova na 3 dny, dalo mi hodne premahani abych se prepnul na absorbovani "podstatneho" a neztracel se cilene ve meste :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem asi sběračka razítek taky,l i když, to co říkáte, že se nedá stihnout, já jsem v Iránu stihla naprosto bez problémů. Zastavovala jsem se na stejných místech, našla si tam přátele a za rok se vrátila do míst, kde se mi líbilo. A s tím projel jsem něco si taky myslím, že to není o počtu dní, týdnů, měsíců, my jsme třeba projeli Uzbekistán - vlakem z Taškentu do Nukusu (když se podíváte na mapu, tak to je projetí skrz skoro celou zem), stejně tak Irán jsem přejela od severu k jihu, opět vlakem.

Takže souhlasím s panem Bedřichem...  :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS