Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M80i26k58e 79G24i37l91l

23. 2. 2024 13:29

Ten obrázek je fascinující. Hlavně ty zvláštní jazyky na bázi řečtiny a rumunštiny... :-)

0 0
možnosti
Foto

Nokia 6310i vydržela bez nabití klidně 14 dní. To byl můj nejoblíbenější mobil. Teď mám smartphone a ten vydrží max 3 dny.

0 0
možnosti

Já musím říct, že nové telefony mají podobnou výdrž. Po tom, co odešel můj táta do důchodu a musel vrátit služební telefon, bylo na čase mu koupit chytrý. Jenom s ním volá a občas koukne na fotku vnoučat a telefon vydrží víc než týden bez problému.

0 0
možnosti
MP

Umělá inteligence vytvořila zajímavý invalidní vozík. Má velká kola umístěna úhlopříčně.

...

Dřív jsem měl Alcatel. Ten, co do něj šly dát i tři tužkové baterie. Měl jsem ho ze všech telefonů nejraději, než mi ho tenkrát ukradli.

1 0
možnosti
Foto

Jojo ten si pamatuji. Byl to můj první mobil. Alcatel One touch.

0 0
možnosti
Foto

J10a57n 48F40i66a42l16a

22. 2. 2024 22:05

Velkou spotřebu má podsvícení barevného displeje. Monochromatický LCD displej má spotřebu zanedbatelnou.

Mám proto na telefonování klasický mobil, s výdrží několik týdnů a outdoorový; má operační systém v pevné paměti, takže nelze zavirovat.

Na ostatní aktivity mám smartphone.

1 0
možnosti
MK

Mám na všechno tohle jeden smartphone, bych nechtěl 3 přístroje

0 0
možnosti
GK

1/ Mobily se stále prodávají. Např. tlačítkové Nokie (ano, jistě, reálný výrobce je jiný, ale uvnitř to bude velmi podobné) jsou pořád běžně nabízeny. A délka nabití zůstává velmi dlouhá.

2/ Smartfonům klesá nabití průběžně, i když je vůbec nepoužíváte, jen když jsou zapnuty. Zkoušel jsem to. Displej téměř nepoužíván, GPS vypnuta, dokonce ani datový tarif, resp. balíček, nebyl aktivní (mobilní data zapnuta). Během několika hodin o několik procent kapacita baterie níže. Smartfoun totiž stále komunikuje se sítí, během těch jednotek hodin odeslány (přijaty?) jednotky MB (žádné zprávy). Patrně jde o komunikaci s operátorem, ovšem megabajty, to překvapí. Čekal bych řádově méně. I při vypnutí všech dat jsou odesílány alespoň stovky kB. Zajímavé. Prostě, pořád to něco dělá.

1 0
možnosti
GK

Ještě doplním odpověď na hypotetickou otázku, jak jsou tedy odesílána ta data, jsou-li vypnuta. Vypnutím mobilních dat se odpojí 4G či 5G, ovšem 2G samozřejmě stále funguje (kvůli hovorům a SMS) a 2G je rovněž schopna data přenášet. Sice pomalu a patrně již jen pro některá omezená použití operátora, ale data prostě přenáší. Zdá se, že smartfony průběžně samy komunikují dokonce i při vypnutých datech, zřejmě za všech okolností.

0 0
možnosti
MK

Moc velká cena to není, až na výjimky je každ pres noc někde u zásuvky a tak dá prostě mobil na nabíječku, 1x denně je pro mě to samý jako 1x týdně, kdyby mi mobil vydržel týden, ušetřil bych cca 1 minutu času týdně, nic zajímavého. Horší to je, když nevydrží ani jeden den.

0 0
možnosti
RC

To byly telefony, dnes uz se temer nepouzivaji, vsichni presli na kapesni pocitace.

4 0
možnosti
JK

No, divil byste se, kolik lidí má ještě ten telefon na telefonování. A dokonce i ajťáci.

0 0
možnosti

S baterií co má dnešní průměrný telefon (3500mAh) by tlačítkový vydržel klidně i měsíc a víc. Jde o výkonnost čipů a dašlích mnoho věcí. Podobně se to stalo i u klasických PC, moje původní Pentium (1996) má zdroj 350W a ještě z něj dokáže napájet CRT monitor 14". Duron z přelomu tisíciletí už má 450W jenom pro sebe (se slušnou rezervou). Dnes není pro high end GPU problém sežrat i 550W solo a CPU 300W. iPhone dokonce snížením výkonu "simuloval" neměnnost výdrže baterie.

Nemá cenu se nostalgicky dojímat nad výdrží technologie která nám už může možnostmi připomínat telegraf nebo trvanlivostí hliněnné tabulky (ty vydrží oproti papíru i tisíc let).

0 0
možnosti

Já mám novou čtečku e-knih. Poprvé jsem baterii nabil v září minulého roku a dnes má baterie pořád ještě přes polovinu kapacity. Nečtu sice úplně každý den (čas mi berou i noviny a časopisy), ale dost často, a potvora baterka drží a drží.

Jinak z nostalgie pořád ještě udržuju při životě můj poslední tlačítkový telefon SonyEricsson K550i (zakoupen 1/2008), na kterém mám předplacenou SIM kartu a telefonní číslo používám jen při nákupech na internetu. Nikdo jiný ho nezná, takže mám jistotu, že když na něj někdo volá, je to nějaká "call děva", takže to s klidným srdcem ignoruju. Mám tam už druhou baterii, ale vydrží pořád nejméně týden. Byla to od firmy solidní práce, protože i po 16 letech telefon funguje bez problémů.

4 0
možnosti
RC

Ctecky maji pasivni technologii zaobrazovani...

4 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky