Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P57e54t30r 30S46k76á51c53e85l

20. 6. 2021 23:27

Vzhledem k tomu, že se dráhy v Evropě budovali před 180 lety, v čem je tedy pokrok? V dnešní "moderní" době nedokážeme zákazníkům za jejich peníze nabídnout komfort. Šance pro zlepšování, zvláště když kamionová doprava by měla být potlačována.

0 0
možnosti

Ja bych jeste doplnila, ze pri ceste do Chorvatska jela klimatizace na plny pecky a nedala se ztlumit. Byla mi v noci desna zima, ale to je individualni. A musim zminit jeste jednu velkou nevyhodu oproti jizde autem, kterou jsem si pred cestou bohuzel neuvedomila. Vlak je striktne nekuracky a vydrzet bez cigarety tolik hodin, je docela challenge. Pritom jsme nekolikrat hodne dlouho nekde stali.

1 0
možnosti
Foto

J54a77n 37A27n37d40r73l84e

19. 6. 2021 19:53

jsem určitě zanedbatelná menšina, ale právě pro tohle trávím dovolené takřka výhradně v Česku nebo na Slovensku, tedy pro mne doma. Jednou jsem podlehl tlaku dětí a dal autem Italii. Všude jinde než v ČS je to pro mě daleko a i malé nervy při cestování by mi dojem z dovolené pokazily. Jinak jsem procestoval hodně zemí, v Evropě, Americe i Asii, ale vždycky na služebkách či když jsem v zahraničí dlouhodobě pracoval. kdy náklady za ty nervy nesl zamestnavatel....

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna v ten den, tedy 12.06., jsem tím vlakem jel také, ovšem ze Splitu. Resp. z Gradace, odkud mě a ostatní po cestě odvezl návazný bus. Do Splitu poměrně zbytečně dlouho, asi 3 hodiny, ale to mi zase tak nevadilo. Ze Splitu už to bylo - na rozdíl od autora článku - jen fajn. Asi po 1 hodině jízdy jsem obdržel předplacené občerstvení. Po různých intervalech procházel vagónem stevard, zda si nechci něco objednat. Pravda, káva a zákusky byly k dispozici pouze osobní návštěvou "baru" ve voze č.10, ale já měl místo 10/13, tedy v tomto voze, tak nebyl žádný problém. Fronty jsem tam viděl pouze 2 - 3 krát, jinak prázdno. A tento velice ochotný stevard přinesl téměř vše z Palubního menu. Dobrá byla zejména vychlazená Plzeň 12°za 25 Kč. Žádné problémy během cesty jak tam - 31.05. - tak zpět jsem nezažil. Snad jen druhý den stevard poněkud "ochabnul" a poprvé přišel do mého vagónu až někde před Kúty . . . Takže každý máme samozřejmě a pochopitelně na cestu a služby RJ do Chorvatska jiné názory . . . :-);-)

0 0
možnosti

Díky za článek, tak nějak jsem tušil, že cestovat vlakem do HR nebude příliš velká zábava. Ještě bych v případě nouze uvažoval o autobusu, který vás vysadí tam, kde potřebujete. No, dokud budu moct, budu jezdit autem. Jinak ještě pro všechny šťouraly - toto je článek o cestování do Chorvatska, chápete ? Pokud jezdíte jinam, napište si svůj vlastní článek....

1 0
možnosti
Foto

Jet vlakem do Chorvatska/z Chorvatska, to musí být za trest. Nikdy bych to nepodstoupil. To je snad lepší jet stopem;-D

2 2
možnosti

A to se týká jen konkrétně Chorvatska, nebo jde o vzdálenost a čas, nebo se vyhýbáte vlakům obecně?

2 0
možnosti

Na Balkáně jezdí vlaky pomalu a zpožděné, za to nemůže dopravce, ale zastaralá infrastruktura a pomalé tratě. Zatím na Balkán rychle dojet vlakem nelze. A když, tak přes Rakousko a Slovinsko do oblasti Rijeky nebo Koperu, ovšem draze a s přestupy - to s bagáží není ono.:-)

Já jsem jezdil s ČD opravdovými lůžky, ne markýrkou Regiojetu, do Splitu nebo do Baru (MN) a přišlo mi to velmi komfortní a s kvalitním servisem. Poslat kolo do Splitu jako spoluzavazadlo mne stálo 75 Kč. Bohužel, to je minulost.

Jančurova zásluha je, že v mezinárodní dopravě boří systém národních dopravců a je jediným dopravcem až do cílové stanice. Tím se doprava pro cestujícího zlevní, protože si jednotlivé národní železnice nerozpočítávají jízdné s logikou roamingu mobilních operátorů, což se do ceny běžné mezinárodní jízdenky promítne. Na Jančurovi mi vadí spíše to, že je profláknutý lhář (lehátkový x lůžkový vůz je to nejmenší) a že se ve svém podnikání spojuje s obskurními politickými a šedoekonomickými strukturami. Jeho mezinárodním vlakovým projektům fandím, včetně plánů na Brusel.

1 1
možnosti

Kdybych se měl rozhovořit o nekvalitě poskytovaných služeb ČD, tak tu nebude dost místa na kritiku. Díky Jančurovi můžou ČD alespoň některé jeho služby kopírovat - i když i ty poskytují ČD blbě.

;-D

1 1
možnosti
Foto

Jančurovi fandím, postaral se o výrazné zlepšení dopravy vlakem. Je tu nabídka a já to kvituji i když to nevyužiji. Dokázal popohnat i ČD.

2 0
možnosti

Do Chorvatska a vlakem? Šílenost.

1 1
možnosti

Nehodnoťte podle sebe. Pro někoho je třeba zase šílenost jet do Chorvatska na hory.

1 0
možnosti

Pro mě velice zajímavé a přínosné, díky .

9 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS