Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M62i20k45e 61G36i14l73l

2. 7. 2021 8:29

Typičtější než tyhle fanatické fankluby jsou obvykle nějaké spolky expatů. Ale to je zcela pochopitelné. V ČR je celá řada organizací, sdružující zdejší Rusy, Ukrajince, či Bělorusy. Ale spolek, který by za každou cenu tlačil ideologii a propagandu nějakého cizího totalitního státu, ten tu máme po Pektusanu asi jen jeden. Jmenuje se KPR, nebo také Kancelář prezidenta republiky. :-)

0 0
možnosti

R^ hezky a seriózně popsáno.

2 0
možnosti

Nic noveho pod sluncem, sympatizanti s totalitnimi ideologiemi se bohuzel vzdycky najdou, jeden z prikladu je irsky spisovatel George Berhard Shaw , ktery v tricatych letech byl nadseny podporovatel SSSR a pak zase v casti ctyricatych let jeden cas sympatizoval s Hitlerem. Asi pred pulrokem jsem se dival na zajimavy dokument dansko-svedske televize MULDVARPEN (nevim, zdali byl prelozen do cestiny a uveden na nejakem ceskem TV kanalu, bylo by to dobre) kdy "pata kolona" KLDR "backfired" (nevim vhodny cesky vyraz, ani nejde najit ve slovniku, uz 56 lety zivot v cizine moji cestinu moc negativne ovlivnil, predem dekuji ctenarum za tip na odpovidajici cesky vyraz), jednomu Danovi se podarilo vloudit se do pate kolony a udelatv ni zavratnou karieru , cimz mohl poridit (vetsinou potaji) dokumenty o casto spinave praci techto severokorejskych "patokolonistu". Ted sem prave zjistil, ze ten dokument je i v anglictine a davala ho BBC pod jmenem "The Mole - infiltrating North Korea", pokud jej nedavaji ceske TV kanaly, mozna by sel na BBC Play shlednout, je to zajimave. Jinak pane Alesi, po Vasich clancich asi uz Vam nikdy severokorejci nedaji vstupni vizum.;-)

1 0
možnosti
Foto

A91l97e77š 62G62i25l62l

1. 7. 2021 12:46

Díky za příspěvek. Jistě, dokument Krtek jsem viděl, jenom si nemyslím, že česko-slovenští členové KFA (ať si říkají jakkoliv) jsou na takové vysoké úrovni :-).

Backfire v tomhle kontextu je něco jako "obrátilo se to proti nim samotným", nebo jednoduše "mělo to opačný účinek". Já bych asi napsal něco že důvěrou k tomu Dánovi se soudruzi střelili do nohy :-).

2 0
možnosti
Foto

Velice pěkný článek.

Co se týká fanoušků Bhútánu, je pravda, že o žádném, kromě sebe, nevím a i já jsem pasivní fanoušek.

1 0
možnosti
Foto

A10l14e42š 46G23i19l69l

1. 7. 2021 13:28

Zrovna Bhútán je vlastně z pohledu cestovatele taky taková Severní Korea :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 16,94
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky