Děkujeme za pochopení.
M63i34k42e 18G64i43l45l
V "krému na ruce" jsem před pár lety krátce pracoval a ano, je to tragédie. Hlavně systém, který automaticky předpokládá, že si zákazník chce užít ty nekonečné telefonáty, protože nakoupit bez nich není možné.
K tomu samozřejmě neustále se měnící ceny a není nad to člověku, co se právě chystá vyhodit sto tisíc za něco, co by si sám a snáz sehnal za padesát, vysvětlovat, že se mezi jeho vyhledáváním a tímto okamžikem cena o pár tisíc změnila (díky, zaslouženě zkrachovalá CK, které budu říkat třeba "Amerigo Vespucci").
Je to strašidelný byznys, ti lidi u těch telefonů za to typicky vydělají 20k čistého, když dobře jde, a ten stres, co si u toho užijou, za to fakt nestojí.
L41u43b44o29m37í10r 78S76t69e52j62s24k79a66l
Se zájmem přečteno. A porovnáno s cestami do Egypta s CK v éře před covidem. Nebe a dudy. Také jsme párkrát objednávali dva pokoje (vedle sebe) – nebyl problém. Obvykle domluveno na recepci (ano, bakšiš dán, to je v Orientu obyčej mnou respektovaný). --- Pokud jde o odlety/přílety, časy jsme se dozvěděli vždy včas. Ne při nákupu zájezdů (dejme tomu měsíc nebo tři týdny před odletem); obávám se, že u charterů to v té době nevěděla ani CK. (Tím se chartery liší od pravidelných linek dle letového řádu.) Ano, stalo se, že docházelo ke změnám, pokud jde o odlety zpět, byli jsme na panelu CK v recepci informováni cca 3 dny předem, kdy se letí (zda ráno nebo večer) a také to záviselo na „charterové logistice“, přičemž realizace spojů se řeší do jisté míry „za pochodu“. Tím nechci CK omlouvat, jen z vlastní zkušenosti (Egypt 17x) uvádím, jak to v praxi chodí a s čím jsme se tak jako tak museli smířit, neb v daném okamžiku neexistovala alternativa. Je jistě pravda, že existují výhodnější a méně výhodné odlety – v předcovidové éře byl rozdíl, zda jsme odlétali dejme tomu v neděli ráno v 6:00 nebo v 16:00 hodin (lepší varianta z hlediska délky pobytu). Je to „stará bolest“; v silách individuálních turistů však není cokoli s tím udělat.
R61a50d66k91a 56J18o85h90n48o75v12á
Naprostý souhlas s vaším pohledem na služby českých cestovních kanceláří. Vám karma
P36e22t36r 22K10o96r18e72c16k54y
Vždy mě potěší, když mohu číst o něčem co si dovolit nemohu, nebo o destinaci, kde jsem nebyl a v tomto životě asi již nebudu. Moc pěkně napsáno. Kolega byl v minulém roce v Kostarice a byl nadšený,btw. tam jsem taky nebyl
A23l49e68š 22G21i74l14l
Pak se omlouvám za výběr tématu, který o žádné konkrétní destinaci nepojednává... ale zvu na některý jiný svůj článek.
- Počet článků 245
- Celková karma 17,64
- Průměrná čtenost 1413x
Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.
Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.
Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.
Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.
Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...
Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.
Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.