Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mluvíte mi z duše a zas tak depresivní to nebylo, i když už máme tzv. absťák. Pobavil jste mne "hodinou duchů" v Madridu. :-) Jsem moc zvědavá, kdy a jak to vše dopadne. Riskovat zbytečně nechceme, přestože jsou naše cesty trochu kratší.

1 0
možnosti

Já jsem byla z Madridu nadšená a považuji ho za jedno z nejhezčích měst v Evropě. Takže jste si vybral dobře, jen ta atmosféra příjemných hospůdek, turistického ruchu tam asi chyběla. Obdivuji Vaši odvahu tam teď jet.

1 0
možnosti
Foto

A87l90e48š 65G69i35l62l

10. 7. 2020 14:03

Tak ono Španělsko má skoro 5x víc obyvatel než ČR a jenom 3x víc nových případů než ČR. Z toho mi vyplývá, že je tam cca stejně bezpečně jako u nás - ty případy budou, podobně jako v ČR, spíše v nějakých ohniscích než globálně.

0 0
možnosti

Pro mě asi vůbec první aktuální zpráva o nynějším cestování, pěkná a naprosto vyčerpávající, snad se jen mohlo ještě napsat něco o ceně letenek. Sám ale zůstanu ještě doma, osobně bych to považoval za zbytečný experiment, pokud bych tedy neměl venku do činění něco víc než jen turistiku.

1 0
možnosti
Foto

A22l79e77š 72G53i94l87l

9. 7. 2020 9:47

Letenky stály nula nula... nevím přesně, tisícovku zpáteční? Méně než stála doprava do Vídně a hotel (odlet byl 6:30 ráno).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS