Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za inspirativní blog.

Mohl byste napsat, které vyhledávače používáte?

Já teď do Thajska hledám přes Letuškou, Kiwi, Skyscaner, Pelikán, Levnéletenky.

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

A42l11e63š 12G58i32l71l

9. 1. 2020 9:10

Obvykle Pelikán, případně pokud potřebuju něco složitějšího, s dlouhým přestupem na prozkoumání organizace, návratem z jiného místa atp., tak hledám nějaké složitější vyhledávače.

1 0
možnosti
JZ

Já jsem zase párkrát ze strany svého okolí narazil na pro mě šokující opačný názor: říkal jsem několika lidem, kteří se mě na to ptali, že do Dubaje se můžou dostat běžně za 7 tisíc, do Thajska asi za 13, a když si na to budou dávat pozor a hlídat ceny, můžou sehnat i letenky za polovinu těchto cen. To se jim sice zdálo rozumné, ale moc spokojeni nebyli. poznamenali totiž, že by klidně zaplatili i více, pokud by letěli s Emirates. Poklesla mi čelist. Já vím, že proti gustu žádný dišputát, každý má své preference, že jo, ale připlatit si někde pět nebo sedm tisíc za to, že mě poveze populární přepravce, který se asi zas tak moc neliší od běžného standardu, to moc nechápu. Osobně bych klidně raději ušetřil pět tisíc za letenku s tím, že si jídlo na cestu vezmu s sebou v podobě několika baget a sladkostí a místo zábavního portálu budu mít mobil a knížku. Protože zaplatit pár tisíc za poslech hudby a dva teplé obědy fastfoodového rázu, to je mimo můj rozpočet.

0 0
možnosti
VH

S Emirates přes Dubaj do Thajska je to pro mně, jako kuřáka ideální, letenka mě většinou stojí kolem těch 13 - 14 tis. samozřejmě datum odletu a návratu má většinou "od pondělka dál" a návrat za měsíc ,nebo šest neděl...

Ale zase ne tak že mi kamarád v březnu řekne, že mají Emirates akci za 8,5 tis. na květen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky