Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za inspirativní blog.

Mohl byste napsat, které vyhledávače používáte?

Já teď do Thajska hledám přes Letuškou, Kiwi, Skyscaner, Pelikán, Levnéletenky.

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

A43l24e23š 24G46i72l88l

9. 1. 2020 9:10

Obvykle Pelikán, případně pokud potřebuju něco složitějšího, s dlouhým přestupem na prozkoumání organizace, návratem z jiného místa atp., tak hledám nějaké složitější vyhledávače.

1 0
možnosti

Já jsem zase párkrát ze strany svého okolí narazil na pro mě šokující opačný názor: říkal jsem několika lidem, kteří se mě na to ptali, že do Dubaje se můžou dostat běžně za 7 tisíc, do Thajska asi za 13, a když si na to budou dávat pozor a hlídat ceny, můžou sehnat i letenky za polovinu těchto cen. To se jim sice zdálo rozumné, ale moc spokojeni nebyli. poznamenali totiž, že by klidně zaplatili i více, pokud by letěli s Emirates. Poklesla mi čelist. Já vím, že proti gustu žádný dišputát, každý má své preference, že jo, ale připlatit si někde pět nebo sedm tisíc za to, že mě poveze populární přepravce, který se asi zas tak moc neliší od běžného standardu, to moc nechápu. Osobně bych klidně raději ušetřil pět tisíc za letenku s tím, že si jídlo na cestu vezmu s sebou v podobě několika baget a sladkostí a místo zábavního portálu budu mít mobil a knížku. Protože zaplatit pár tisíc za poslech hudby a dva teplé obědy fastfoodového rázu, to je mimo můj rozpočet.

0 0
možnosti

S Emirates přes Dubaj do Thajska je to pro mně, jako kuřáka ideální, letenka mě většinou stojí kolem těch 13 - 14 tis. samozřejmě datum odletu a návratu má většinou "od pondělka dál" a návrat za měsíc ,nebo šest neděl...

Ale zase ne tak že mi kamarád v březnu řekne, že mají Emirates akci za 8,5 tis. na květen.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS