Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petra je úžasná. Není nad pocit, když se před vámi objeví ta majestátní Pokladnice. Samozřejmě, že jsem čekala to samé, co jsem viděla v Indiana Jonesovi, ale mě to ohromilo, jak je to překrásné. Procházeli jsme se po areálu několik hodin, vždyť je tady toho k vidění tolik, zničila jsem si tam boty, ale protože my jsme tam byli v květnu, a to už bylo sakra horko, i přes pokrývku hlavy jsem myslela, že budu mít vypálený mozek. Při cestě zpět jsme nám zdálo, že jdeme dvojnásobně delší cestou, jak nás nakonec to horko zmohlo. Nelíbilo se mi chování koňáků, kteří vozili turisty, co neměli zájem projít trasu k pokladnici pěšky. Litovala jsem ty koně, občas to asi musí být masakr. Není divu, že v areálu Petry byla i nemocnice pro koně, zřídila to tam jordánská princezna. Chtěla bych se tam ještě jednou podívat, je to zážitek na celý život. Snad se situace i regionu změní.

0 0
možnosti
Foto

M27i86c19h92a56l 57G15i93l89l

22. 2. 2017 15:01

Za mě taky jasná jednička (a to jsme jen o čtvrt roku dřív byli v Angkoru). Nejlepší kombinace nádherné přírody s nádhernou architekturou a ještě v obrovském měřítku. Vřele doporučuji a jsem rád, že se nakonec z mého "v lednu jedu do Káhiry" vyklubalo kolektivní "v lednu jedem do Jordánska".

0 0
možnosti
Foto

A88l50e25š 28G56i59l66l

22. 2. 2017 14:04

Vřele doporučuju. Do článku jsem schválně dal fotky z míst mimo hlavní turistickou trasu, Petra si zaslouží, aby se tam lidi vrátili.

0 0
možnosti

P78e15t93r 12S63k37á36c81e91l

22. 2. 2017 19:39

A vybral jste správný den, zrovna když slaví svátek pan Murček. Pan Liprt s ním až 29.6., každý rok. Jeden dopoledne, druhý odpoledne...R^

0 0
možnosti

P36e18t31r 89M94u88r97č35e67k

22. 2. 2017 13:21

Hezké oedemne karma.

0 0
možnosti

KrásnéR^R^R^ Zatím jsem tam nebyl, ale snad jednoho dne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 245
  • Celková karma 16,93
  • Průměrná čtenost 1413x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky